الخميس، 22 مايو 2008

استهبال القناه الثانية المصريه الارضيه

يوم الاتنين اللي فات القناه التانيه قرفتنا باعلان اذاعه مباره مانشيستر يونايتد و تشيلسي . المهم انا عندي راديو تلفزيون العرب و قلت بدل ما اتفرج عليه قلت اتفرج علي التانيه .
وجه وقت الماتش الساعه عشره الا ربع و افتح التانيه الاقي بيتك بيتك لسه شغال , طب و الماتش
قعدت لغايه الساعه عشره و خمسه بقاوح نفسي اصل الرياده مبتجيش من فراغ و اتفرج علي ال ART المهم لغايه مازهقت وفتحت ال ART و الماتش عدي عليه 22 دقيقه .
مش مشكله عصام الشوالي بيعلق و قلت احسن من اي معلق (بضين) عند الرياده ....انا اسف علي اللفظ....
و انا قاعد مستمتع كده قولت لنفسي ابص علي الرياده و لقيت حاجه جديده اول مره اشوفها في حياتي
الساعه كانت 11:16 دقيقه و الماتش علي الART كان في الدقيقه 73 و علي الرياده 41 .
يعني القناه التانيه ذاعت الماتش بعد ما بدأ بحوالي نص ساعه .
اعتقد اللي حصل ده بسبب البيت بيتك كان محمود سعد مستضيف اعتقد دكتور ....الجندي اعتقد خالد بس مش متاكد
و تقريبا معرفوش ياجلوا اللقاء فعملوا الفعله دي.
بصراحه انا معرفش اذا كانوا اعتذروا عن التاجبل ده ولا لأ بس اللي اعرفه ان ساعه الماتش كانوا يقولوا.

ليست هناك تعليقات: