الاثنين، 8 ديسمبر 2008

هادي فهمي

انا سمعت من كام يوم ان المشمهندس هادي فهمي ( اخو المشمهندس سامح فهمي وزير البترول ) مستشار وزير الاستثمار بعد ان كان رئيس الشركه القابضه للتجاره , انه قدم اوراق ترشيحه لانتخابات الاتحاد المصري لكره اليد المزمع اجراؤها هذا الشهر.

فبعد ان خسر انتخابات اتحاد كره القدم اصبح له عده مقالات في بعض الصحف اليوميه و اصبح يتحدث عن الكره في مصر من منطق خبير باللعبه

انا سؤالي ايه علاقه اتحاد اليد باتحاد كره القدم
و لا هو كله كور
ايه علاقه مستشار وزير الاستثمار و رئيس شركه قابضه سابقا بالرياضه
هو انا مانجحتش في القدم ممكن انزل في اليد و بعدين ممكن التنس
و  لا هو كله في مصلحه الوطن و العمل التطوعي


المشكله انه نازل الانتخابات امام رئيس الاتحاد الدولي و المصري لكره اليد الدكتور حسن مصطفي 

يعني راجل في اللعبه من يوم ما انا تابعت رياضه و يد

طيب ليه بيعمل كده
و اللي يغيظ اكتر الصحف بتنشر احاديث و حوارات معاه و كانه هيخلص كل المشاكل اللي في الاتحاد.

بصراحه انا معنديش مشاكل في شخص المهندس بس
مش كل حاجه انا ليه فيها يعني 
و بعدين مش هخدم الاتحاد زي حسن مصطفي

سؤال يحتاج الي تفسير

ليست هناك تعليقات: